Suggesties en klachten

Met onderstaand invulformulier heeft u de gelegenheid een mening, ervaring of idee terug te koppelen. Het is nadrukkelijk niet bedoeld voor medisch inhoudelijke vragen.

De dienstverlening van Huisartsen Badhoevedorp kan nog beter worden als u ons laat weten waar de kwaliteit en service verbeterd kan worden. Uw opmerkingen, suggesties en aanbevelingen zijn welkom. Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na een contact met onze praktijk. We willen dat dan graag weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren.

Ondanks de voortdurende aandacht voor onze dienstverlening kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Wij bevelen aan om een klacht met onze medewerkers te bespreken en gezamenlijk naar een goede oplossing te zoeken. Is dat niet mogelijk of bent u niet tevreden met de uitkomst van het gesprek, dan kunt u uw klacht hieronder voorleggen aan de Office manager, mevrouw L. van de Reep. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie.

Dit formulier is niet bedoeld voor medische vragen of het maken van afspraken; daarvoor kunt u bellen met de praktijkassistenten of online via mijngezondheid.net.